Bedre vejledning og rådgivning til beskæftigede og virksomheder

NCK er nu klar med delevaluering af voksenvejledningen i 22 voksenvejledningsnetværk i perioden juli 2008 til marts 2009.

Voksenvejledningsnetværkene blev etableret i 2007 med start primo 2008. Projektperioden er 2008 og 2009, og der indrapporteres fra de 22 voksenvejledningsnetværk med kvartalsvise indberetninger til Undervisningsministeriet.

Denne delevaluering er den anden delevaluering af voksenvejledningsnetværkene og gælder for hele 2008 (samt delvist for de to første kvartaler af 2009). Den bygger dels på de 22 voksenvejledningsnetværks egne rapporter om aktiviteter og resultater til Undervisningsministeriet (ikke offentliggjorte), og dels på de enkelte voksenvejledningsnetværks indberetninger af aktivitetets- og resultatindikatorer, der findes offentliggjort på ministeriets hjemmeside. Desuden har officielle dokumenter om voksenvejledningsindsatsen, vejledningsnetværkenes opgaver, voksenvejledningsnetværkenes ansøgninger, der alle findes på Undervisningsministeriets hjemmeside om voksenvejledning, fungeret som baggrundsmateriale.

Se hele delevalueringen.

Oops, an error occurred! Code: 202311301000449f21db64