konference om at hjælpe medarbejdere med læse-stave-vanskeligheder

INVITATION til en spændende konference om projektet "Fra A til AA". Kom og hør om, hvad mange vestjyske virksomheder har gjort for effektivt at hjælpe medarbejdere med læse-stave-vanskeligheder. Projekt "Fra A til AA" har uddannet tillidsfolk til "sprogmentorer", som nu er i gang med at hjælpe deres ordblinde kolleger.

De har lært en række værktøjer, som giver voksne adgang til at læse og skrive og Vestas fik ordblindeprisen 2008 som et resultat af projektet!

Konferencen giver inspiration til, hvordan andre fremsynede virksomheder kan komme i gang med en nødvendig opgave.

Tid: 4. februar 2009 klokken 9.00 – 16.00

Sted: FLEXIKA - Center for fleksibel læring, VIA University College. Hellasvej 7, Nørre Nissum, 7620 Lemvig.

Der er begrænset deltagerantal.

Se mere på vores hjemmeside www.a-til-aa.dk.

Du kan også se TV/MIDT-VESTs indslag om en vestjysk succeshistorie på www.tv2regionerne.dk/reg2005/. Klik på 5. januar og indslaget "Ordblinde på Vestas får hjælp".

Du er velkommen til at videresende invitationen til andre i dit netværk. Bag projektet står bl.a. 3F, Ringkøbing-Holmsland, Huset Venture, FLEXIKA, Center for Kommunikation og Holstebro Tekniske Skole.

Oops, an error occurred! Code: 20231130100120c5be6d73