Training Needs Assessment

Læreren som kursusdesigner – i arbejdsfeltet mellem uddannelsesinstitution og virksomheder. Fra underviser til læringsdesigner – om at skræddersy læringsforløb for ansatte i virksomheder. Kurset finder sted i Reykjavik, Island 28 Sept til 1 Okt 2009 – fire intensive dages program.

Kurset er målrettet nordiske voksenpødagoger, der arbejder med voksnes læring, fx som underviser, uddannelsesplanlægger, vejleder, og konsulent og som en del af sine opgaver skal kunne identificere kompetence behov and designe skræddersyede læringsforløb for ledere og ansatte i virksomheder og organisationer.

Kurset er ligeledes rettet mod HR og uddannelseskonsulenter i privat og offentlig virksomhed, som ønsker at arbejde med en personlig afklaring i forhold til deres egen rolle som firmaets proceskonsulent og designer af læringsforløb i egen organisation.

Læs hele invitationen

Oops, an error occurred! Code: 202311301000366f0710d0