Gode idéer søges

Der findes mange gode initiativer rundt omkring på landets skoler og institutioner, og de skal frem i lyset. På UVM kan du lade dig inspirere af de mange gode ideer på f.eks. voksen- og efteruddannelsesområdet og selv komme på banen med eksempler fra din hverdag.

DFS skriver: "Undervisningsministeriet vil sætte fokus på de gode initiativer. Til det formål har de lanceret hjemmeside"Del en god idé", som har sit eget tema for uddannelse og undervisning af voksne.

"Vi har brug for dine input," skriver Undervisningsministeriet på den nye hjemmeside og fortsætter:
"Nytænkning og kreativitet er vigtige forudsætninger for at sikre tidssvarende uddannelser af høj kvalitet. Derfor vil vi gerne opfordre jer på skolerne og i institutionerne til at dele viden og gode eksempler fra jeres respektive uddannelsesområder."

Læs mere på Undervisningsministeriets hjemmeside.

Oops, an error occurred! Code: 20231130095857af361229