Internationalt netværk om Competence Development as Workplace Learning

I november 2008 blev der holdt en ASEM-konference i Beijing. Her besluttede forskere i netværket at gennemføre en komparativ survey undersøgelse med titlen "Compulsary and voluntary participation in workplace learning". Projektet vil blive planlagt og gennemført i perioden ulimo 2008 - medio 2010.

Under ASEM, der er et samarbejde mellem omkring 40 europæiske og asiatiske universiteter inden for uddannelsesområdet, er der et netværk af forskere, som arbejder med Competence Development as Workplace Learning.

Fra NCK deltog adjunkt, ph.d. Linda Kragelund i netværksmødet. Hun skal fremover være medkoordinator af netværket.

Næste møde i netværket forventes at finde sted i København i juni 2009. Formålet med mødet er at nå til en endelig udformning af surveyet.

Interesserede kan få flere oplysninger om netværkets arbejde ved at henvende sig til Linda Kragelund, likr@dpu.dk

Viden om ASEM-samarbejdet kan findes på www.dpu.dk/ASEM.

Oops, an error occurred! Code: 20231130100129622b0ad1