KLAR til forandring via efteruddannelse og læring

Region Sjælland indbyder til konference, der skal sætte fokus på og videreudvikle kompetent læring i Region Sjælland.Idé og baggrund for konferencen er opstået i et samarbejde mellem KLAR projektet og NVL – Nordisk Nätverk för Vuxnas Lärende.

Der er sammensat et spændende program med oplæg fra kompetente aktører, som kan være med til at fokusere på nye idéer og tiltag blandt relevante samarbejdspartnere i Regionen.

Det er ligeledes målet at få opsamlet en række fokus- og idépunkter, som efterfølgende sammenfattes og videndeles blandt deltagerne.

Konferencen afholdes: Mandag den 24. august 2009 ved Trelleborg Golfklub Slagelse på Vilcon Golfrestaurant, Oksebrovej 2, 4200 Slagelse

Til dækning af forplejning og konferencemateriale opkræves kr. 475,- pr. deltager efter tilmelding, som er senest den 15. juni 2009.

Om KLAR
KLAR (Kompetent Læring Af Regionen) er et samarbejde mellem 20 uddannelsesinstitutioner i Region Sjælland. KLAR arbejder for at støtte regionens små og mellemstore virksomheder med efteruddannelse af deres ansatte. KLAR er støttet af Vækstforum Sjælland og EU's Socialfond.

Yderligere information
Projektchef