Ny publikation: Transfer i VEU

Denne nye publikation fra NCK gennemgår tolv faktorer der sikrer, at man anvender det, man lærer

NCK har tidligere samlet den forskningsbaserede viden om transfer, altså viden om, hvilke forhold, der bestemmer, om man anvender det, man lærer. Denne viden er fremlagt i temahæftet Transfer mellem uddannelse og arbejde.

På baggrund af den store interesse, der har været, for såvel temaet som publikationen har NCK i samarbejde med Kursuscentret ved Frederikshavn Handelsskole samlet viden og erfaringer om transfer i en brugervenlig form i en ny folder.

I folderen beskrives tolv faktorer, der bidrager til transfer i praksis. Der fremlægges nogle redskaber, der kan anvendes i det konkrete arbejde med at forbedre kvaliteten og anvendelsen af det, man lærer.

Folderen "Transfer i VEU – Tolv faktorer der sikrer, at man anvender det, man lærer" kan nu downloades

Oops, an error occurred! Code: 20231130095753a57034bf