Praksisbaseret viden og videnbaseret praksis - forsøgs- og udviklingskonference på VEU-området 6.-7. december

<strong>Hvordan skal voksen- efteruddannelsen se ud fremover?</strong><br /><br />På konferencen vil resultater og erfaringer fra det nyeste forsøgs- og udviklingsarbejde på VEU-området blive præsenteret og der vil blive lagt op til diskussion. Hvad viser erfaringerne? Hvordan kan de bruges? Hvordan kan de inspirere til det videre arbejde på området? På baggrund af fælles oplæg og mindre workshops hvor der præsenteres praksiserfaringer, vil det blive diskuteret, hvordan erfaringerne kan være med til at styrke samarbejdet mellem brugere og institutioner, til at sikre samspillet mellem institutioner, og hvordan vi kan bruge den nye viden til at gøre voksen- og efteruddannelserne endnu bedre.

Den 6.-7. december inviterer Undervisningsministeriet, Danmarks Evalueringsinstitut, Nordisk netværk for Voksnes Læring og Nationalt Center for Kompetenceudvikling til forsøgs- og udviklingskonference på VEU-området.

Konferencen finder sted på Radisson Blu H.C. Andersen i Odense, Claus Bergs Gade 7, Odense C og afholdes fra mandag den 6. december kl. 9.00 til tirsdag den 7. december kl. 13.30.

Ud over workshops, vil der på begge konferencedage være fælles plenumoplæg og der vil være gode muligheder for idé- og erfaringsudveksling i løbet af konferencen.

Tilmelding til workshop sker i forbindelse med tilmelding til konferencen. Download beskrivelser af de enkelte workshops og det samlede program

Der vil være mulighed for at udstille materiale på konferencen. Der bliver stillet et bord til rådighed. Hvis du er interesseret i at udstille materialer bedes det angivet i forbindelse med tilmelding til konferencen.

Der er mulighed for at deltage begge dage eller én af dagene, prisen for deltagelse er:
2 dage inkl. overnatning og middag           2.000 kr.
2 dage inkl. middag, ekskl. overnatning     1.500 kr.
Dag 1 inkl. middag                                   1.000 kr.
Dag 1 ekskl. middag eller dag 2                   750 kr.

Af hensyn til reservation hos konferencehotellet og fordeling på workshops, skal tilmelding til konferencen ske senest den 14. november 2010.

Oops, an error occurred! Code: 20231130095810b9d715a0