Temamøde om kompetencebeskrivelser og kompetencestyring

Hvad er kompetencer? Hvordan beskrives de og hvordan får arbejdspladsen overblik? SCKK inviterer til temamøde 4. september i Odense kl. 11.30-15.00.

Få styr på arbejdspladsens kompetencer Mange af statens arbejdspladser ønsker et systematisk og strategisk overblik over medarbejdernes kompetencer. Men hvordan og hvem beskriver kompetencerne og niveauerne? Findes der datasystemer, som kan rumme beskrivelserne? Hvilken værdi har etableringen af et kompetencestyringssystem?

Det er nogle af de spørgsmål, som du kan få svar på og komme i dialog om på temamødet torsdag den 4. september kl. 11.30-15.00 på University College Lillebaelt, Odense.

Målgruppen for mødet er HR- og personalemedarbejdere, tillidsfolk og andre som er beskæftiget med kortlægning og beskrivelser af medarbejderkompetencer. Mødet er forbeholdt medarbejdere fra statslige arbejdspladser.

Læs mere om programmet på http://www.sckk.dk/visAktivitet.asp?artikelID=3726

Oops, an error occurred! Code: 20231130100156ddbff7af