Kan innovation læres? Seminar på Bornholm 3. oktober.

Inspiration, ideer og erfaringsudveksling om motivation, redskaber og entreprenørskab i lokal udvikling.

Torsdag 3. oktober 2013,  kl. 09:00 - 16:30

UCC, Uddannelsescenter Snorrebakken, Rønne, Bornholm.

Innovation, entreprenørskab og læring er aktuelle og prioriterede temaer både i dansk og nordisk politisk sammenhæng. Der er også i hele norden fokus på de såkaldte ”yderområders” særlige udfordringer og muligheder.  At ændre”udkantsområder” til ”forkantsområder” kræver nytænkning, udvikling og samarbejde på tværs af sektorer, fag og uddannelse og arbejde.

Bornholm er et af de områder, der mærker ”ø-samfunds” udfordringer. Samtidig er der på Bornholm mange aktiviteter, der åbner muligheden for at blive et ”forkantsområde”.  For at styrke denne udvikling har Designskolen, AOF og UCC på Bornholm i samarbejde med Nordisk netværk for voksnes læring, NVL, planlagt dette seminar om innovation, entreprenørskab og læring.

Læs programmet

Tilmelding. Seminaret er gratis. Tilmeldingsfristen er 23.9.

Ved tilmelding skal der angives hvilke  arbejdsgrupper, man ønsker at deltage i på dagen. Der kan deltages i to arbejdsgrupper og der skal angives 1., 2. og 3. prioritet. Beskrivelser af arbejdsgrupperne findes i programmet.