Aarhus Universitets logo
NCK skal stå for indsamling, dokumentation og formidling af metoder og redskaber, der anvendestil at planlægge og gennemføre VEU og…
NCK's forskergruppe undersøger fire centrale forhold inden for VEU. Undersøgelserne og analyserne tager udgangspunkt i de forhold, som opregnes af…
NCK vil opstille forslag til centrale nøgletal og oplysninger, der skal indgå i et nationalt kompetencebarometer
NCK tilvejebringer viden om effekterne af VEU-indsatsen på et langt mere detaljeret niveau end det hidtil har været tilfældet, ligesom præcisionen af…
NCK gennemfører en samlet evaluering af de opnåede resultater og dokumenterede effekter af de cirka 20 voksenvejledningsnetværk, der er etableret i…
Hvordan opbygger man en god platform for læring, idéudvikling og kreativitet på arbejdspladsen? Fremtidens kompetencer udvikles ved at skabe effektive…
Det kan låta som en kliché att säga att yrke och utbildning går hand i hand, men om vi tittar närmare på de två och börjar bena ut hur de påverkar…
Uddrag af nyhed fra NVL: Kortuddannede og ledige skal opkvalificeres for, at deres situation på arbejdsmarkedet kan forbedres, har det i årtier lydt…
Den 24.-26. november afholder ASEM konference om lifelong learning i Beijing under temaet Frameworks for Supporting Lifelong learning. ASEM er et…
Ny rapport fra NVL giver indsigt i, hvordan man arbejder med voksnes læring i de nordiske lande. Rapporten er ment som en inspiration til at fokusere…
Side 1 af 2